Happy-Pet - Opieka - Strzyżenie - Sklep
O nas Cennik Opieka Sklep Galeria Kontakt
 
HAPPY-PET
opieka – strzyżenie - sklep
ul. Południowa 1 / 1a
53-026 Wrocław
Tel: 71 338 50 08

Kontakt
Happy-pet na Facebooku

Każdy mój podopieczny traktowany jest indywidualnie, poświęcam mu tyle czasu ile potrzebuje. Wszystkie zabiegi pielęgnacyjno - upiększające wykonuję bez pośpiechu, precyzyjnie i z dużą starannością. Moja miłość i cierpliwość do zwierząt sprawia, że Państwa czworonożni przyjaciele czują się u mnie swobodnie i komfortowo. W czasie zabiegów pielęgnacyjnych nie stosuję przemocy, ani żadnych środków uspokajających czy usypiających.

 

REGULAMIN SALONU HAPPY-PET

  1. Przychodząc na wizytę do salonu Happy-Pet Właściciel zwierzęcia jest zapoznany i akceptuje warunki Regulaminu usług pielęgnacji zwierząt w salonie Happy-Pet.
  2. Wizytę w salonie Happy-Pet proszę umawiać telefonicznie (tel. 533 555 005)                                          w godzinach 9:00 – 18:00.
  3. W przypadku rezygnacji albo zmiany terminu wizyty, Klient powinien poinformować salon Happy-Pet osobiście/ telefonicznie najpóźniej 24godziny przed umówioną wizytą. 
  4. Gdy Klient  powiadomi salon o odwołaniu  wizyty na mniej niż 24godziny przed umówioną wizytą, salon naliczy opłatę w wysokości +30% ceny pielęgnacji do  kolejnej wizyty.
  5. W przypadku nie przybycia na umówioną wizytę bez odwołania, ponowne umówienie będzie możliwe tylko po dokonaniu wcześniejszej przedpłaty +100% za wizytę (100% usługi, która nie została wykonana). 
  6. Do obowiązku Klienta należy punktualne przyprowadzenie zwierzęcia do salonu Happy-Pet na umówioną wizytę. Spóźnienie się na wizytę więcej niż 15 minut, skutkuje odwołaniem  wizyty.
  7. Klient zobowiązany jest do odebrania psa po pielęgnacji w wyznaczonym przez groomera czasie.
  8. Klient  zobowiązany jest poinformować salon o możliwości spóźnienia. Spóźnienia przekraczające 30 minut będą traktowane jako opieka nad psem (cena za opiekę psa to 30 zł za każde rozpoczęte 30 minut), 
  9. W salonie pielęgnacji Happy-Pet zwierzętom  nie są podawane środki odurzające ani usypiające.
  10. Właściciel zwierzęcia może być obecny w salonie podczas pielęgnacji (podczas pielęgnacji kota jest to wręcz wymagane). Jednak, gdy groomer uzna, że obecność Właściciela utrudnia pielęgnację oraz wydłuża czas pracy, ma prawo do poproszenia Właściciela o opuszczenie salonu.
  11. Używany do zabiegów pielęgnacji sprzęt oraz stanowisko pracy są dokładnie dezynfekowane każdorazowo przed kolejnym klientem.
  12. Jeśli pies  cierpi na choroby neurologiczne, psychiczne, narządów ruchu, skórne, alergiczne i itp. proszę o zgłoszenie tego przed wizytą. Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił chorobę np. padaczkę, chorobę serca, alergię skórną. 
  13. W momencie rezerwowania terminu wizyty, Klient jest zobowiązany do udzielenia podstawowych informacji o zwierzęciu (imię / rasa), określenia stanu okrywy włosowej i zakresu stylizacji psa. Również w  obowiązku Właściciela zwierzęcia jest poinformowanie o złym stanie szaty (kołtuny / filc). Umożliwi to zarezerwowanie odpowiedniej ilości czasu na zabieg. Gdy nie zostanie udzielona taka informacja, a zarezerwowany czas okaże się zbyt krótki na przeprowadzenie pielęgnacji, salon Happy-Pet zastrzega sobie możliwość do wydłużenia czasu zabiegu lub okrojonego zakresu pielęgnacji wg własnego uznania.
  14. Ewentualne zwalczanie insektów, o których Właściciel nie wiedział lub nie zauważył, jest obowiązkowe i wykonywane bez wcześniejszego uzgodnienia z Właścicielem na jego koszt (kąpiel psa w środku insektobójczym oraz dezynfekcja salonu – koszt takiej usługi to 80 zł, doliczane do usługi kompleksowej).
  15. Ze względu na bezpieczeństwo i komfort psich klientów informuję, że nie przyjmuję suczek w ciąży.
  16. Ceny podane w cenniku salonu Happy-Pet są cenami orientacyjnymi. Koszt zabiegu pielęgnacji zwierzęcia jest ostatecznie ustalany po odbyciu pielęgnacji i przy odbiorze właściciela zwierzęcia. Na ostateczny koszt zabiegu składają się: stan szaty (ewentualne kołtuny / filc), zachowanie zwierzęcia  podczas zabiegu, ewentualny wydłużony lub rozłożony na dwie sesje czas zabiegu, ewentualne zabiegi dodatkowe (usuwanie kleszczy / pcheł).
  17. Do strzyżenia jedynie przy użyciu  nożyczek lub degażówek , szata zwierzęcia musi być idealnie rozczesana. Jeżeli jest w złym stanie (liczne kołtuny / filce), groomer może zadecydować o rozdzieleniu pielęgnacji na dwie sesje (pierwsza sesja - rozczesywanie, druga sesja -  strzyżenie +  modelowanie +  kąpiel).
  18. Do obowiązku Właściciela należy poinformowanie podczas rezerwacji wizyty o niespokojnym/ agresywnym zachowaniu zwierzęcia. W przypadku agresywnego zachowania zwierzęcia wymagane jest zgoda  Właściciela zwierzęcia na "wzięcie na siebie odpowiedzialności za zwierzę podczas pobytu w salonie". Jest to niezbędne, ponieważ w salonie Happy-Pet, zwierzętom nie są podawane środki farmakologiczne, a w skrajnych przypadkach zestresowane zwierzę potrafi stwarzać zagrożenie samemu sobie. Kwota za zabieg pielęgnacji zwierzęcia agresywnego oscyluje w maksymalnych wartościach przedziału kwoty pielęgnacji zwierzęcia. Jeżeli właściciel zwierzęcia nie poinformuje pracownika salonu Happy-Pet o agresywnym zachowaniu zwierzęcia, ten może przerwać pielęgnację ze względu na własne bezpieczeństwo.

 

 

 
 
O nas Usługi Cennik Opieka Sklep Galeria Kontakt Tworzenie stron www Wrocław